Klik hier om terug te keren naar de startpagina
FAQ
  print deze pagina | deze pagina doorsturen
FAQ
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over Living Foods of onze producten. Staat je vraag er niet bij? Dan kan je ons altijd bereiken via info@livingfoods.nl. Scroll naar het onderwerp van je keuze.

Over Living Foods:

Q: Kan ik altijd bellen voor vragen over Living Foods of haar producten?
A: Er is niet voortdurend iemand op het kantoor van de shop aanwezig. mailen kan uiterard altijd! Wij proberen z.s.m. te antwoorden.

 Q: Kan ik Living Foods producten kopen in een winkel?
A: Living Foods producten zijn alleen via de webshop verkrijgbaar. Wij hebben geen winkel.

Q: Wat voor soort bedrijf is Living Foods precies?
A: Living Foods is een BV die innovatieve ideeën op het gebied van Functional Food verzamelt en vermarkt.

Q: Zijn alle producten van Living Foods biologisch?
A: Ja, alle producten van Living Foods zijn biologisch.

Over Zee Mineralen: 


Q: Kan ik Supa boost en Pure Aussie puur innemen?
A: Pure Aussie en Supa Boost zijn zeer geconcentreerde mineralen. Het is daarom alleen in te nemen met water of vruchtensap. Teveel opdrinken en puur innemen wordt afgeraden. Houd je aan de aanbevolen hoeveelheid.

Q: Zijn Supa Boost en Pure Aussie geschikt voor kinderen?
A: Zodra kinderen oud genoeg zijn om vruchtensap te kunnen drinken, is het ook mogelijk Supa Boost of Pure Aussie toe te voegen aan het sap. Een paar druppels per dag zijn voor kinderen ruim voldoende.

Q: Voor welk huidtype zijn de Nabolji créme en de Sea Mineral Cream het meest geschikt?
A: De crémes van Living Foods zijn geschikt voor alle huidtypes omdat het puur natuurlijke ingrediënten bevat die snel door de huid worden opgenomen. Het is wel raadzaam de créme voor het naar bed gaan op te brengen voor een optimaal resultaat.

Overige vragen:

Q: Ik woon in België, wat zijn de benodigde gegevens voor betaling?
A: U heeft dan de IBAN en de BIC code nodig. Die van Living Foods Shop zijn:
IBAN: NL29 RABO 0321 5261 12
BIC: RABONL2U

Q: Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling kan verwachten?
A: Binnen een week in Nederland, binnen twee weken voor bestellingen naar België.

Q: Ik heb iets besteld, maar nog niets ontvangen, hoe kan ik kijken waar mijn bestelling is op dit moment?
A:
Neem contact met ons op, dan kunnen wij nakijken wat de barcode van uw pakket is. Zo kunnen wij, of kunt u zelf kijken waar uw bestelling op dat moment is met de track en trace modus van TNT-post.

Q: Kan ik op rekening bestellen?
A: In het verleden kon u bij ons bestellen en pas achteraf betalen. Helaas zijn onze ervaringen hiermee niet positief en hebben we besloten deze optie niet meer te gebruiken. Op rekening bestellen bij Living Foods Shop is alleen nog mogelijk voor bedrijven, instellingen en organisaties.

Q: Wanneer hoef ik geen verzendkosten te betalen?
A: Wij werken samen met TNT-post om er zeker van te zijn dat uw pakket netjes en op tijd wordt afgeleverd. Wij zijn hierdoor wel genoodzaakt de kosten die ons berekend worden door te berekenen aan u als klant, niets meer en niets minder. Voor klanten in Nederland zijn dat normale tarieven. Voor klanten in België kan dan hoog lijken maar uw pakket is op deze manier wel verzekerd.


 
 
 
 
 
 

Home  |  Disclaimer  |  Privacy policy